czwartek, 2 października 2014

Grono ambasadorów testujemy Vizir


Tamten tydzień obfitował w niespodzianki. Nie mam zbytnio czasu na pisanie maili, więc i nic nie przychodzi. Wczoraj byłam na kolejnej rozmowie o prace. Dzisiaj miałam szkolenie a od poniedziałku rozpoczynam.

To jest kolejna z niespodzianek o których pisałam. Czekam na kilka zaległych przesyłek jednak chyba idą na piechotę bo dojść nie mogą.



Do własnego użytku...
• 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 szt.)
• Przewodnik projektu
• Książeczka „Badanie opinii”


Do przekazania innym...
• 15 pojedynczych opakowań z kapsułką piorącą Vizir
Original Fresh
• 15 ulotek Vizir

Czas sprawdzić co potrafi taka mała jedna kapsułka

 Miłego wieczoru życzę. My oglądamy bajki i zaraz idziemy spać.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia