środa, 5 listopada 2014

Zrób mi loda

Temat dzisiaj taki trochę dwuznaczny. Ciekawe ile osób od razu miało jakieś skojarzenia

Od razu mówię post nie jest przeznaczony tylko  dla osób pełnoletnich.

Nie będzie o robieniu lodów dla dorosłych ani o smakołykach na upalne dni.

Post będzie dotyczył....

 ciastoliny


Córka jakiś czas temu otrzymała kubeczek ciastoliny.
Zabawa tak jej się spodobała, że postanowiliśmy zakupić jakiś zestaw tak na początek.
Play-doh ma bardzo fajne zestawy jednak te takie bardziej rozbudowane wtedy kosztowały nie małe pieniądze.
Postanowiliśmy na początek kupić coś zwykłe, żeby zobaczyć tylko jak szybko zabawa się znudzi.

W Tesco za 19.99 nabyłam ten zestaw do robienia lodów.

Nie jest jakiś super rozbudowany ale nie jest też zbyt ubogi jak na początek.


Znajdziemy w środku trzy pudełeczka z ciastoliną.
Niestety. Szybko wysycha i staje się bezużyteczna.
Chciałam ją w rękach ugnieśc ale normalnie rozkruszyła sie na kawałki.
Kubeczek z ciastoliną Play doh jest za to cały czas gotowy do użytku.
Na szczęście będąc w auchan nabyliśmy w dwupaki ciastoliny Play doh po 5 złoty

Córka polubiła zabawę i co chwilę woła aby jej wyjąc ciastolinę.
Zrób mi loda słychać wtedy na całe mieszkanie


Teraz na święta zastanawiamy się nad jakiś zestawem. Tylko już nie firmy x

Jeszcze w wolnej chwili mam w planach zrobienie samej masy podobnej do ciastoliny






2 komentarze:

  1. W pierwszej chwili skojarzyłem z jakimś przepisem na domowe lody :) Dopiero później z powiedzonkiem kolegi "Środa dzień loda" :) Ciastoliny tu się nie spodziewałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe zaskoczenie ;) lody domowej roboty mmm chętnie ale chwilowo gardło boli ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia