poniedziałek, 12 stycznia 2015

Znalezione w ...

Witamy wszystkich.
Na samym początku mała zagadka.
Czy ktos wie co to jest?
Dam Wam kilka minut do namysłu
U Nas pustki.Czekam tylko w sumie na jedną przesyłkę ale jest ona wyjątkowa i mogę poczekać nawet 30 dni roboczych. Przyjdzie aż z Mediolanu więc warto poczekać. To nagroda w jednym konkursie.Obiecana była jeszcze jedna przesyłka nagroda ale cóż nikt nie chce jej wysłać.Aa i z klubem ekspertek będę testować więc jeszcze coś przyjdzie. U Was widzę listonosz nie śpi i co chwilę coś dostarcza. Muszę się kiedy zebrać i też coś powysyłać

Wiatr i deszcz nie chcą się od kilku dni uspokoić. Bardzo nie lubię takiej pogody.

3..
2...
1...
Czas się skończył
Kto się domyślił co to jest brawa
a kto nie to już idę z pomocą

ktoś powiedział czyścik do okularów?


tak. Jest to czyścik zakupiony w sklepie wszystko po 5 zł

kosztował 2.5
jest bardzo pomocny przy czyszczeniu szkieł jednak ma pewien minus. Nie da się nim dotrzeć w zakamarki typu szkło przy nosku
Nie pozostawia smug i mazów
Jak dla mnie jest bardzo przydatny

Kolejna ciekawa rzecz to:





zobaczyłam w biedronce i stwierdziłam, że wezmę dla młodej
Kiedy sprawdziłam cenę do koszyka trafiły 4 sztuki

koszt 1 książeczki to 1 zł
nie dało się nie kupić
Kiedy córka jeszcze trochę podrośnie będą idealne






8 komentarzy:

  1. Nie zgadłabym,że ten przedmiot jest przeznaczony do okularów ;) Co będziesz testować z Ofeminin? Mixę czy L'oreal? Mi się udało załapać na Perfekcyjną skórę - pierwsze testowanie na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PERFEKCYJNA SKÓRA NAWET PRZY NAJWIĘKSZYM ZBLIŻENIU takiego mam maila więc pewno to samo mamy

      Usuń
  2. w życiu bym nie powiedziała, że to czyścik do okularów ;D powiedziałabym bardziej, że to coś do kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miał dołączoną karteczkę więc tak zastosowałam. W sumie pewno inne okazje do testowania by się również znalazły

      Usuń
  3. Nie miałam pojęcia, że to czyścik,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny czyścik , Agatce mojej by sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz mi czy ten czyścik dobrze czyści nie rozmazując i nie zostawiając smug?

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz mi czy ten czyścik dobrze czyści nie rozmazując i nie zostawiając smug?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia