poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1 od Eveline Cosmetics

    Witam wszystkich.

   Pogoda wreszcie zrobiła się piękna to i człowiek ma więcej chęci do życia a co za tym idzie mniej czasu na siedzenie w domu.
Tak jak pisałam jakiś czas temu otrzymałam paczkę od


https://www.eveline.eu/

W pierwszej kolejności przedstawię Wam:


Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1


 

Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.

Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża.
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™
odmładza i wygładzaskórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.


INFORMACJE O PRODUKCIE:
  • Pojemność:
    75 ml
  • Typ skóry:
    Skóra dojrzała, Skóra sucha i wrażliwa, Skóra normalna, Skóra mieszana
  • Wiek:
    15+, 20+, 25+, 30+, 35+, 40+, 45+, 50+, 55+, 60+
  • Rodzaj produktu:
    kremy do rąk. serum do rąk


Stosowanie: rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny produkt pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu.



    Peeling zamknięty jest w małej (75ml) poręcznej tubce. Z racji tego, że jest to produkt luksusowy to i opakowanie musi być w miarę na wysokim poziomie. Przód tubki jest złoty i błyszczący co dodaje elegancji natomiast tył jest matowy i biały z czarnymi literkami co bardzo ułatwia przeczytanie wszystkich zawartych tam informacji. Krótko mówiąc małe, eleganckie cudo, które ozdobi łazienkę i w razie potrzeby zmieści się do torebki.
    Trochę przeraził mnie fakt, że jest on waniliowy ponieważ jakoś nie mogę polubić kosmetyków z tą nutą zapachową. Jednak po otwarciu tubki poczułam w miarę delikatny i nie natarczywy zapach wanilii. Ba nawet przypadł mi do gustu. Konsystencja jest ani nie za rzadka ani nie za gęsta.    
   Delikatny żółty kolor i małe, ale skuteczne drobinki to coś co można polubić od pierwszego użycia. Na mnie wieczorem ten peeling działał bardzo odprężająco. Masowałam dłonie i byłam zdziwiona,że czas tak szybko mija i już trzeba go zmywać.
   Nie mam jakichś większych problemów z dłońmi. Zdarzają się dni kiedy skóra jest strasznie wysuszona jednak stosując ten peeling problem ten zniknął, ręce stały się takie bardziej świeże,  nabrały zdrowego blasku. Po użyciu dłonie są delikatne i takie miłe w dotyku, zapach utrzymuje się przez pewien czas.

Jestem jak najbardziej na tak. Kosmetyk zostanie na półce w łazience  już na stałe



Peeling do kupienia TUTAJ

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia