środa, 14 października 2015

wspominamy wakacje


Od tak wyszedł wyjazd. Sprawdziliśmy, zarezerwowaliśmy i pojechaliśmy



Pogoda przez cały czas nam dopisywała.
Upały po ponad 30 stopni
Wygrzałam w te wakacje swoje kości na maxa
A i tak teraz już marznę ehh
A to moje ulubione zdjęcie. Tabliczka znajduje się u kogoś na płocie
Padłam








Codziennie plażowania a wieczorami spacery i tańce





 Córka rozrabiała na całego.
W takim stanie wróciła do domu


W dzień wyjazdu ośrodek żegnał Nas tak


 Za rok znowu się wybieramy. A kto wie może jeszcze w tym roku skoczymy na weekend

2 komentarze:

  1. Co to za ośrodek i miejscowość ?? Pięknie tam :) Mój synek też cały poobijany przyjechał i dopóki nie zobaczył na zdjęciu ,że ma obdartą brodę i rękę to nawet nie wiedział.A jak zobaczył(po tygodniu)to od razu było ała ała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia,a tabliczka naprawdę jest zabawna :D
    Obserwuje bloga
    ______________________________
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia