czwartek, 11 sierpnia 2016

pochmurne wakacyjne przesyłki


Blog wyjechał na wakacje :)
A tak na serio to przez ten okres wakacyjny nawet nie chce nam się siadać do komputera.
Było tyle celów do zrealizowania a jak zwykle nic z tego nie wyszło

Dziś kolejny szary i pochmurny dzień. Jedyny plust to to, że już nie pada. Przynajmniej w tym momencie. Młoda zjadła, pobawiła się i doszła do wniosku, że jest zimno i idzie spać.

Ostatnio  kilka rzeczy do nas przyszło co prawda wysyłałam trochę @ ale widać z marnym skutkiem niestety

Będą tu nie tylko przesyłki ale i zakupy, testowania i prezenty ;)

Zaczynamy

Jeszcze nie odebrana koperta
  Witaj w kampanii TchiboCard!


przesyłkii z moich @



był jeszcze katalog ale zapomniałam zrobić zdjęcia

szybka akcja na fb


zakupy


trafiłyśmy w biedronce za 4 złote


z biedronki miała być na upalne dni

dostałyśmy podczas zakupów w Carrefour

31.07 miałam urodziny i od męża dostałam 

 


punkty z paneli badawczych wymieniłam na
bon sodexo na 50 zł na który jeszcze czekam
kartę podarunkową do Tesco na 50 zł na którą również jeszcze czekam
wagę kuchenną

nie wiem czemu tutaj się wkleja do góry nogami bo w folderze jest normalnie ;(



do testów otrzymałyśmy





oraz zostałam ambasadorką LPM


córka na pikniku rodzinnym otrzymała


Patrząc na inne blogi to to wszystko głowy nie urywa ale lepszy rydz niż nic

Pozdrawiamy

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia