środa, 11 grudnia 2013

nowości ze skrzynki..internetowej

Jakiś czas temu gazeta fakt i ich strona fakt.pl organizowała konkurs "Napisz list do Świętego Mikołaja". Córeczka jest jeszcze za mała by samej napisać list więc postanowiłam zrobić to w Jej imieniu. Po kilku dniach stwierdziłam, że zobaczę czy są wyniki konkursu, chociaż przez cały tydzień prześladował Mnie pech konkursowy. Co brałam udział to nie udawało się nic wygrać. Tym razem było tak samo, zobaczyłam wielki napis konkurs zakończony i zdjęcia laureatek. Stwierdziłam, że i tym razem niestety się nie udało. Dziś wpisuję login, hasło przeglądam, jak zwykle same reklamy i pierdoły. A tu nagle patrzę meil od konkurs fakt. Zastanowiło Mnie to bo konkurs już dawno został zakończony. Otwieram i od razu humor, mimo paskudnej pogody za oknem się poprawia.
Witaj
W konkursie Mikołajkowym "Napisz list do Świętego Mikołaja" wygrałeś nagrodę niespodziankę. W odpowiedzi na tego maila prześlij nam swój adres do wysyłki nagrody. Pozdrawiamy
fakt.pl

Teraz niecierpliwie czekam co to przyjdzie..Jak tylko listonosz zawita od razu się pochwalę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia