piątek, 25 kwietnia 2014

małe puzzle do kolorowania


Witamy
Jak zawsze listonosza u Nas nie widać.
Puściłam pranie i siadłam na chwilę przed wyjściem do komputera.
Towarzystwo od razu się dosiadło i już 7 raz pod rząd leci Bałkanica.
Plusem tego wszystkiego jest to, że młoda siedzi grzecznie i sobie śpiewa. Komputer uniknął tym razem nalotu małych rączek, które z prędkością światła dopadają do klawiatury i myszki.


Poczytałam kilka wpisów i zatrzymałam się przy jednym na blogu   świat według Lilii. Drewniany pociąg do samodzielnego pokolorowania cały wpis tutaj. Od razu przypomniało mi się, że przed świętami w real kupiłyśmy dla młodej coś podobnego. Tylko Nasza wersja trochę taka uboższa. Mniej elementów, ale na dobry początek zabaw z takimi zestawami idealna




Drewniane puzzle składające się z trzech elementów z dołączonymi  4 pisakami. Na chwilę obecną młoda układa tylko obrazek. Jej talent malarski jest na takim poziomie, że szkoda Mi dawać Jej pisaki. Jak podrośnie jeszcze troszeczkę wtedy sobie pokoloruje.



                                                    Cena takiego zestawu to 2,50
A było ich dużo.  Rożne motywy i rożne ilości elementów.
Życzymy miłego dnia  i już uciekamy.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia