wtorek, 23 września 2014

OGÓLNOPOLSKIE TESTOWANIE GLINEK ze sklepem KALINA. Glinka biała Anapska oraz Glinka zielona Kambryjska

Jakiś czas temu na profilu kalina-sklep pojawił się wpis:


"OGÓLNOPOLSKIE TESTOWANIE GLINEK !!!
Zapraszamy wszystkie chętnie Blogerki do testowania GLINEK razem ze sklepem KALINA !
50 zainteresowanych blogów otrzyma od nas 4 rodzaje glinek marki FITOKOSMETIK do testowania 4X20G"






Napisałam i czekałam. Myślałam, że nie zdążyłam się załapać a jednak udało się






Więc zabieramy się do testów. 

Pierwsza glinka którą wypróbowałam to

FITOKOSMETIK:
BIAŁA GLINKA ANAPSKA
DO TWARZY I CIAŁA



 Glinka biała Anapska należy do rodzaju przybrzeżnych glinek i charakteryzuje się wysoką zawartością minerałów.


Jako maseczka do twarzy, pomaga oczyścić i dotlenić skórę.

Dzięki wysokiej zawartości minerałów glinka biała Anapska nasyca skórę niezbędnymi mikroelementami, stymuluje produkcje kolagenu, który nadaje skórze elastyczność.

Glinka ma właściwości delikatnie złuszczające, skutecznie redukuje drobne zmarszczki, ujędrnia i poprawia koloryt skóry.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. JAKO MASECZKA KOSMETYCZNA
Zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na twarz, pozostawić na 5-15 minut. Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem odżywczy. Taka maseczka z glinki delikatnie oczyszcza skórę, odżywia ją poprzez dostarczenie niezbędnych mikroelementów i pierwiastków.

2. JAKO MASECZKA DO WŁOSÓW
Zmieszać glinkę z woda w proporcji 1:1, Nanieść na wilgotne włosy i skórę głowy. Po 5-10 minutach dokładnie spłukać ciepłą wodą. Przy regularnym stosowaniu skutecznie odżywia i wzmacnia włosy. Glinka odżywia skórę głowy, stymulując porost włosów, zapobiega ich wypadaniu.
 3, CIEPŁE OKŁADY z glinki białej Anapskiej przynoszą ulgę przy bólach stawów.

Nie miałam odwagi użyć Jej na swoje biedne i wypadające włosy więc użyłam na twarz
 


Przygotowanie glinki to pikuś i każdy da sobie z tym radę. Nie wyczułam żadnego zapachu ani przy jej mieszaniu ani kiedy już była na Mojej twarzy. Wysychała sobie powoli a Ja czułam delikatne napięcie skóry oraz niesamowite uczucie odprężenia. Brakowało tylko kubka z gorącą herbatą i byłabym normalnie w raju. Skóra nie zareagowała żadnym uczuleniem, nic mnie nie swędziało w czasie trzymania glinki na twarzy.










Po upływie wskazanego czasu wszystko bardzo łatwo się zmyło a skóra stała się jaśniejsza, delikatna w dotyku i bez żadnych przebarwień. Nawet mój biedny nos z różnymi zaskórnikami stał się ładniejszy.



 
 
 
Skład: 100% wysoce oczyszczona glinka biała ANAPSKA naturalna z zawartością srebra,
Producent: OOO Fitokosmetik,
Zawartość opakowania: 100g (2 woreczki po 50 g)


do kupienia w sklepie Kalina 
cena: 9 zł


Druga w kolejności była

 FITOKOSMETIK:
ZIELONA GLINKA KAMBRYJSKA
DO TWARZY I CIAŁA


Glinka Kambryjska to najstarsza na świecie glinka, stworzona przez naturę 500-600 milionów lat temu.

Zawiera wszystkie mikroelementy, których potrzebujemy, a mianowicie: krzem, fosfor, żelazo, wapń, magnez, potas, srebro, mangan, cynk, aluminium, miedz, kobalt, molibden itp.

Ma właściwości oczyszczające, przeciwzapalne i dezynfekujące.

Glinka stymuluje krążenie krwi i przyspiesza procesy przemiany materii w skórze.

Maseczka na bazie glinki kambryjskiej doskonale oczyszcza skórę, reguluje metabolizm, sprzyja regeneracji naskórka, zwęża pory.

Posiada wzmacniające działanie, poprawia kontur twarzy, redukuje zmarszczki i odmładza skórę.

Stosowanie ciepłych okładów z glinki kambryjskiej skutecznie pomaga pozbyć się cellulitu, stopniowo zmniejsza podskórną tkankę tłuszczową, likwiduje efekt pomarańczowej skórki
Glinka przywraca skórze jędrność i elastyczność.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. JAKO MASECZKA KOSMETYCZNA
Zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem odżywczy.

2. CIEPŁE OKŁADY
Zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na obszary problemowe, owinąć folią, pozostawić na 20-30 minut, zmyć ciepłą wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu.






 Doszłam do wniosku iż jest jej troszkę za mało aby robić z niej okłady i również zastosowałam na twarz






Tutaj również przygotowanie jest banalnie proste oraz nie wyczuwa się żadnego zapachu. Spodziewałam się podobnego napięcia skóry jak przy poprzedniczce jednak nic takiego nie wyczułam tym razem.

Po upływie 10 minut twarz zaczęła piec i swędzieć więc nadeszła pora aby zmyć wszystko. Troszkę trudniej schodziła ze skóry a dodatkowo twarz piekła jakbym użyła bardzo ostrego peelingu. Po całkowitym zmyciu glinki twarz była czerwona i piekąca ale w dotyku bardzo gładka i delikatna












Skład: 100% wysoce oczyszczona glinka kambryjska naturalna z zawartością srebra,
Producent: OOO Fitokosmetik, Rosja
Zawartość opakowania: 100g (2 woreczki po 50 g)
do kupienia w sklepie Kalina
cena: 9 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia