wtorek, 23 września 2014

OGÓLNOPOLSKIE TESTOWANIE GLINEK ze sklepem KALINA. Błękitna glinka Wałdajska oraz Glinka Czarna Morza Martwego

Trzecia testowana glinka to

FITOKOSMETIK:
BŁĘKITNA GLINKA WAŁDAJSKA
DO TWARZY I CIAŁA
ODMŁADZAJĄCA


 Błękitna glinka Wałdajska wydobywana jest na ekologicznie czystym terenie Rosji.

Glinka ma właściwości lecznicze i jest szeroko stosowana we współczesnej kosmetologii.

Dzięki dużej zawartości minerałów i substancji bioaktywnych pochodzenia naturalnego, maseczka na bazie Błękitnej glinki Wałdajskiej skutecznie redukuje zmarszczki, odmładza i doskonale oczyszcza skórę.

Glinka Wałdajska nasyca komórki skóry w niezbędne substancje i związki naturalne, odżywia i pobudza procesy regeneracyjne skóry.

Glinka nadaje skórze jędrność, elastyczność zdrowy wygląd.



SPOSÓB UŻYCIA:
 
 JAKO MASECZKA KOSMETYCZNA - zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty, Nałożyć grubą warstwę na twarz, pozostawić na 5-15 minut. Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem odżywczy, Stosować 2-3 razy w tygodniu.








Podczas wysychania czuć delikatne uczucie ściągnięcia skóry. Niestety również czułam pieczenie.















Zmywa się dość dobrze jednak miałam wrażenie że twarz mi płonie dosłownie. Po dotknięciu czuć było ciepło ale również napiętą skórę












Skład: 100% wysoce oczyszczona glinka błękitna Wałdajska naturalna z zawartością srebra,
Producent: OOO Fitokosmetik, Rosja
Zawartość opakowania: 100g (2 woreczki po 50 g)

do kupienia w sklepie Kalina 
cena: 9zł


Ostatnia to glinka przed którą miałam największe obawy. 

FITOKOSMETIK:
GLINKA MORZA MARTWEGO
DO TWARZY I CIAŁA

 Czarna glinka to drugi poza solą skarb Morza Martwego.
Składniki czarnej glinki są bardzo cenne dla skóry.

Unikatowy kompleks minerałów czarnej glinki ma właściwości antyseptyczne, oczyszczające, przeciwzapalne i regenerujące.

Glinka doskonale leczy trądzik.

Substancje mineralne zawarte w czarnej glince regulują procesy przemiany materii w skórze, nawilżają, wzmacniają błony komórkowe, chronią skórę przed utratą wilgoci i szkodliwym wpływem środowiska.

Glinka głęboko oczyszcza, odblokowuje zanieczyszczone i zatkane pory.

Maseczka do ciała z glinki czarnej Morza Martwego stymuluje krążenie, usuwa napięcie mięśni, łagodzi bóle stawów i bóle reumatyczne.

Glinka Czarna Morza Martwego jest jednym z najskuteczniejszych naturalnych środków do redukcji cellulitu i nadwagi.
SPOSÓB UŻYCIA:
  
 1. JAKO MASECZKA KOSMETYCZNA
Zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na twarz, pozostawić na 5-15 minut. Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować łagodny krem odżywczy, Stosować 2-3 razy w tygodniu.
2. CIEPŁE OKŁADY
Zmieszać glinkę z wodą w proporcji 1:1 do uzyskania gładkiej pasty. Nałożyć grubą warstwę na obszary problemowe, owinąć folią, pozostawić na 20-30 minut, zmyć ciepłą wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu.


Obawiałam się Jej koloru. w domu śmiali się ze Mnie, że przerobię się na murzyna. Myślałam, że będzie zapachem przypominać ziemię lub jakieś glony jednak znowu nic nie poczułam.
 Minuty mijały a Ja nie zauważyłam nic niepokojącego. Jedynie to tylko zastanawiałam się czy po zmyciu nie zostaną czarne przebarwienia. Ciężko było Ją zmyć jednak nic nie zostało na twarzy ufff.











SKŁAD: 100% wysoce oczyszczona glinka czarna Morza Martwego naturalna z zawartością srebra.
Producent: OOO Fitokosmetik, Rosja
Zawartość opakowania: 100g (2 woreczki po 50 g)
do kupienia w sklepie kalina
cena:9zł

 Glinek było  trochę za mało jak na takie bardzo dogłębne sprawdzenie jednak na taki pierwszy próbny raz akcja była wymarzona. Dzięki niej wiem już jak wygląd stosowanie glinek i bardzo chętnie będę wracała częściej do takich zabiegów. Wiem też która glinka jest dla mnie najlepsza i zakupu której nie będę żałowała.

 Podsumowując wszystkie 4 glinki jestem zadowolona z ich działania.

Pierwsze miejsce zajmuje 
 
 Glinka biała Anapska
Drugie miejsce


Glinka Kambryjska

oraz 
Błękitna glinka Wałdajska
 trzecie miejsce dla

 Glinka Czarna Morza Martwego





Bardzo dziękuję za możliwość skorzystania z tak fajnej akcji






1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia