środa, 10 czerwca 2015

Wy­cierając szmatą kurz ze stołu, pa­miętaj, że następnie mu­sisz za­mieść go z podłogi.

Dzięki Pani Agnieszce i firmie


http://www.lakma.com/



 sprzątanie w domu to teraz bułka z masłem. Perfekcyjna Pani domu to ja a test białej rękawiczki to pestka........


Ale czy to sen czy jawa?
Zaraz się przekonamy

Tak co dwa dni wygląda dekoder upc. Przetrę go rano wieczorem już jest cienka warstwa kurzu. Przetrę wieczorem, wstaję rano i już kurz mnie wita. On i szafka w przedpokoju to miejsca które przyprawiają mnie o zawał serca. Nie mam już siły i nerwów ciągle tego przecierać. To tak jak drzwiczki od piekarnika które ciągle palcuje młoda.
Na nie znalazłam sposób. Kupiłam ładną ściereczkę i powiesiłam na rączce od piekarnika. Na kurz nic nie działało



I trwało by to jeszcze latami
Na szczęście w przesyłce ukrył się pogromca kurzu




Kluczem do niewiarygodnej skuteczności tego środka jest aktywna piana. Po naniesieniu jej na powierzchnię, głęboko wnika ona w brud i kurz, sprawiając, że usunięcie ich jest łatwiejsze. To jednak nie wszystko! Dzięki zastosowaniu w recepturze składników, tworzących antystatyczną warstwę, produkt nie tylko świetnie czyści, ale dodatkowo utrudnia osadzanie się zabrudzeń w przyszłości. Jeżeli dodamy do tego piękny zapach aloesu, wtedy mamy kompletny środek, idealny dla twoich mebli!












 Właściwości produktu:
- doskonale myje i czyści;
- pozostawia piękny i długotrwały zapach;
- utrudnia osadzanie się brudu;
- chroni podłoże przed negatywnym wpływem wilgoci.












 Sposób zastosowania:
Rozpyl preparat na miękką ściereczkę i wytrzyj nią pielęgnowaną powierzchnię. Wycieraj do sucha.








 Produkt całkiem dobry ponieważ powstrzymał kurz na szafce i dekoderze na dwa dni. Nie wiem może nie do takich powierzchni jest przeznaczony albo mój kurz jest dość uparty. Jednak dużym minusem jest dla mnie zapach. Przypomina mi on sklep ogrodniczy. Pachnie mi to bardziej jak takie gnijące, mokre rośliny, jest nie przyjemny.Niestety ale na zapachy jestem wyczulona, dodatkowo jakoś ekstra, super nie działa abym musiała go koniecznie stosować

Ten produkt  nie dla mnie niestety, no przynajmniej nie w tej wersji zapachowej.


Mało Nas ostatnio było tutaj ale jakoś tak napięty grafik się zrobił. Trochę problemów, spraw do załatwienie, akademie, występy, wczoraj pierwsza wycieczka autokarem na prawie cały dzień, dziś urodziny młodej.

Ogarniemy to wszystko i powinnyśmy wrócić już bardziej systematycznie

1 komentarz:

  1. Ciekawy wpis - na pewno przyda się takim osobom, jak ja, które niestety nie znają się na sprzątaniu. Chociaż jeśli mam być szczera, to od dłuższego czasu zastanawiam się, czy firma sprzątająca wrocław to nie będzie dla mnie najlepsza opcja. Posprzątają mi dokładnie mieszkanie, a ja nie będę musiała się już o nic martwić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia