piątek, 10 stycznia 2014

Będzie zabawa, będzie nagroda


                                    Kto lubi czasem oderwać się od stresującego dnia?  Kto lubi się czasem  odrobinę wysilić aby wziąć udział w konkursie? Odpowiedziałeś chociaż na jedno pytanie TAk?
Więc mam coś dla Ciebie.....

  Zapraszam na pierwsze mini rozdanie w światdzikuski26

 Trzeba usiąść ma chwilkę przed komputerem wejść na stronkę światdzikuski26 może mając szczęście uda się wygrać akurat Tobie. Nie trzeba pisać wierszy, poematów, tworzyć budowli z kartonów. Wystarczy spełnić kilka warunków. Mała rzecz a cieszy.

Ja właśnie korzystając z okazji że jest 8 rano i moje dziecię jeszcze słodko śpi postanowiłam spróbować swoich sił w tym rozdaniu. Chociaż jestem jeszcze zielona w sprawach banerów i blogroll to może nauczę się czegoś na ich temat.

Życzę miłego dnia i jeszcze raz wszystkich serdecznie zapraszam

Adres już znasz, komputer masz, więc nie czekaj dłużej tylko udział bierz.


2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, proszę o pozostawienie swojego adresu do wysyłki w komentarzu, pod wpisem z konkursem. Gratuluję i dziękuję za cudowne komentarze, które Pani zostawiła. http://wszystko-ciekawe.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajeła Pani 3 miejsce w konkursie świątecznym, więc wyślę bransoletkę i nagrodę razem. Gratuluję wygranej. http://wszystko-ciekawe.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia