poniedziałek, 12 maja 2014

Cola dla dorosłych

                                          

                             Witamy wszystkich.


Dzisiaj coś dla dorosłych czytelników. Każdy z Was pił w swoim życiu Colę. Jedni ją lubią, inni nie a garstka pije od czasu do czasu.
U Nas czasem też gości.
Ostatnio poprosiłam męża kiedy był na zakupach w kaufland o kupieni jednej rzeczy. Mąż popatrzył i przywiózł do domu puszkę, którą wieczorem wypiłam.

W szklance prezentuje się ona tak


Każdy myśli teraz co to jest

Cola??

TAK. Strzał w dziesiątkę
No dobrze ale co cola ma wspólnego z byciem dorosłym. Przecież można Ją raczej pić w każdym wieku. Chyba, że jest z wódką, to wtedy owszem raczej dla dorosłych. Więc co jest z nią nie tak.
Już wam zdradzam sekret
Stephans Bräu Cola.
Piwo które  ma 2,8% alkoholu.
Według opisu na puszce jest to napój piwny o smaku coli z kofeiną.W swoim składzie ma 50% piwa i drugie tyle coli.
Co do mojej oceny. Lubię piwa smakowe lub z sokiem. To pobiło wszelkie rekordy. Nie smakuje ani piwem ani colą. Prędzej jest to cola połączona z wodą i to w proporcji pół litra coli na na dwa litry wody z lekką nutą piwną.
Nie polecam amatorom piwka smakowego chyba, że ktoś ma ochotę spróbować czegoś innego.
Ja raczej nie będę go częściej kupowała chociaż nie ukrywam, że jeszcze raz za jakiś czas może się skuszę. Może w inny dzień, inny nastój będzie smakowało inaczej.
Czy ktoś z Was już go próbował?
A może komuś przypadło ono do gustu?

2 komentarze:

  1. nie wiem, raczej nie moje smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie dla mnie. Jestem abstynentem, a w dodatku cola wypłukuje magnez z organizmu i gdy tylko więcej wypiję to czuję jak mi zaczyna powieka latać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia