piątek, 4 lipca 2014

Konkurs z okazji Dnia Ojca

Witamy
Taka mała niespodzianka. Ubłagałam męża aby na chwilkę spróbował podłączyć komputer. Udało się ale nie wiem na jak długo więc teraz jedna szybka notka a za chwilkę ostatnia recenzja i wakacje. Walizki wczoraj pakowałam do 1 w nocy i mimo usilnych prób i wyjęciu już prawie połowy rzeczy z torby reszta nadal nie chce się zmieści. Ale jak dwie osoby na dwa tygodnie mają spakować wszystko w jedną torbę podróżną i w jeden plecak. Nie wykonalne normalnie.

Z okazji Dnia Ojca organizowany był konkurs Dove. Trzeba było nagrać jak dziecko składa życzenia. Pierwsze 200 poprawnie dodanych filmików otrzymywało nagrodę na taty oraz dodatkowo małą niespodziankę dla mamy. Po wielu próbach młoda wreszcie złożyła życzenia.
Nie było łatwo. Na początku nie chciała mówić, potem mówiła tak cicho, że nawet Ja nic nie słyszałam. Następnie jak już było lepiej to w trakcie mówienia powiedziała wszystkiego najlepszego muszę siusiu. Aż wreszcie się udało i tak wygląda Nasza nagroda

w środku znalazłyśmy

oraz




córka pół dnia biegała po domu i śpiewała: wygrałam, wygrałam naprawdę wygrałam





2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia