poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Kawa musi być gorąca jak piekło, czarna jak diabeł, czysta jak anioł, słodka jak miłość


       Posta miał się pojawić w piątek ale spędziłam pół dnia na lataniu między jednym urzędem a drugim. Na szczęście wszystko się udało załatwić dosłownie 5 minut przed zamknięciem. Pojechałam po młodą do prababci i doszłyśmy do wniosku, że jedziemy nad wodę. Wróciłyśmy do domu. Szybkie pakowanie gratów i już nas nie było. Potem prosto z pracy dojechał do nas mąż i siedzieliśmy do wieczora.  W sobotę rano prasowanie. Potem babski dzień i tak jakoś zleciało. Niedziela była tak szara, że się nie chciało wyjść z łóżka. Dzisiaj znalazło się trochę czasu miedzy ziewaniem a ogarnianiem trochę w mieszkaniu.

     Dzisiaj post pachnący kawą. Kawą ale taką z ekspresu na kapsułki. Zawsze podobał mi się taki sprzęt tylko jakoś nigdy nie było okazji do kupienia sobie samej takiego.

     Jestem użytkownikiem portalu z ankietami zymetria

                         https://research.zymetria.pl/logowanie.html

Są ankiety za które dostajemy punkty i później kiedy przychodzi rozliczenie możemy zdecydować czy chcemy bon do empiku czy pieniądze na paypal. Za każdym razem brałam paypal i bez problemu kasa wpływała. Mało tego możemy zostać zaproszeniu do zamkniętego forum. Za aktywny udział dostajemy wynagrodzenie. Udało mi się dwa razy dostać po 50 zł. Jeśli nadal nie jesteście przekonani to dodam jeszcze o możliwości testowania. Miałam już kawę i chusteczki a teraz było wielkie bummm

Jest nam milo poinformowac, ze zostaliscie Panstwo wybrani do testow ekspresu. We wtorek (11/07/2017) otrzymacie Panstwo przesylke kurierska z ekspresem oraz zapasem kawy. Pozdrawiamy. Zespol Zymetrii

a potem przyszła paczka. W sumie to dwie. Potem jeszcze jedna


i tak sobie piliśmy i wypełnialiśmy ankiety. Zbliżała się data ankiety końcowej a mi tak jakoś smutno się robiło na myśl, że będę go musiała oddać.
 
   Nadszedł ten dzień. Wypełniając ankietę padło pytanie czy chcę zostawić sobie ekspres a oni mi z wynagrodzenia odejmą punkty jego wartości czy go oddaję. Postanowiłam go zostawić. Wpasował się do kuchni. Polubiłam kawki z niego a o milkę toczyły się wojny.

Dopiero w kolejnej ankiecie euforia sięgnęła zenitu. Podjęli decyzję o pozostawianiu ekspresu i jeśli wypełniłam wszystkie ankiety otrzymam całe wynagrodzenie punktowe. 2500 punktów czyli 250 zł. Kocham normalnieeee i trzymam kciuki żeby się nie okazało po drodze, że przegapiłam jakąś ankietę




3 komentarze:

  1. Super, ja na zymetrii nic nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, masz dużo szczęścia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że raz na jakiś czas i że na innych stronach kiepsko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia