wtorek, 11 marca 2014

mała rzecz a cieszy

        korzystając z okazji, że moje dziecię jeszcze śpi. A raczej spało bo już słyszę z drugiego pokoju pytania: po co poszłaś. Więc pewno za chwilę będę miała towarzystwo. O już mam. Rozczochrana córa z całym dobytkiem w swoich małych rączkach.

więc tak szybciutko teraz. To Nasze przesyłki z wczoraj. Mała rzecz a cieszy, zwłaszcza taką osobę jak Ja, która skończyła ochronę środowiska ;)


Pierwsza paczuszka







Druga


jest jeszcze zakładka do książki ale chyba została w kopercie

Trzecia przesyłka przyszła za zapisanie się do klubu



pełnowartościowy krem 75 ml


Ostatnia koperta przyszła już jakiś czas temu i zupełnie o niej




A tak trochę na marginesie. Oto Nasze ostatnie śniadanie. Przepis i pomysł zaczerpnięty od chłopaków z 5 sposobów na....
kajzerki opiekane w cieście.


  • 50 ml mleka
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki czubate mąki
  • sól i pieprz
  • przyprawy do smaku ( Ja użyłam czosnku granulowanego i papryczki chili w proszku)
Wszystko mieszamy. Bułki kroimy na pół i smażymy na patelni.
Chłopaki polecają na smalcu Ja zastosowałam olej bo nie posiadałam w domu smalcu a nie chciało Nam się specjalnie ubierać

a tak wyglądają już na talerzu



Życzymy miłego dnia.


4 komentarze:

  1. super przesyłki :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Chleb w jajku i mleko to mój przysmak. Od dziecka na bóle głowy tylko to mi pomaga :D W cieście jeszcze nie jadłem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rób smaka. My z córą uwielbiamy taki chlebek. Pierwszy raz próbowałam na Mazurach dawno temu i już ze mną został tak samo jak szybka pizza z ciasta naleśnikowego

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia