czwartek, 20 marca 2014

mały a tak duży problem-umiesz pomóc?



Witam Wszystkich i od razu na wstępie błagam o pomoc.
Miał być inny post ale już nie daję rady i albo dostanę nerwic i wykasuje to wszystko albo nie wiem co zrobię.

Od kilku dni mam ciągle ten sam, jeden ale bardzo denerwujący problem.
Nie mogę dołączyć do obserwujących u nikogo na blogu.
Nie mogę usunąć żadnego bloga z listy obserwowanych.
Ciągle jest to samo
Próbowałam na dwóch przeglądarkach i jest to samo.
Było dobrze a coś się popsuło i nie wiem co.

Loguję się jest dobrze, wchodzę do kogoś na bloga klikam niebieski napis dołącz i wychodzi mi ponownie logowanie

Społeczność .......... korzysta z usługi Sieć znajomych Google
Poprzednio zarejestrowałeś się w tej witrynie z Google
Zaloguj się do usługi Google lub zaloguj się do innej usługi poniżej.
 
 
Loguję się więc jeszcze raz 
 

Przepraszamy...
Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.


 i tak w kółko

Czy ktoś wie co to się porobiło??


 

3 komentarze:

  1. Niestety problem nadal nie został rozwiązany jedyny i skuteczny sposób który działa jest ten co pisałam wcześniej wchodzisz w blogger i tam masz dodaj wpisujesz adres bloga i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam różne problemy. U siebie obstawiam przeglądarkę bo tak w niej nakombinowałem, że nie zdziwiłbym się gdyby to ona takie błędy robiła :) Przy pisaniu postu dostaję błąd, dołączanie do obserwatorów to kolejny błąd. Nie zawsze, ale często. Muszę odkurzyć przeglądarkę i będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. o mnie się udało już Cię dodać, tak jak koleżanka wyżej poradziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia