poniedziałek, 9 czerwca 2014

Antyperspirant Fa i urodzinowo-rowerowy weekend


Witamy Wszystkich
Wreszcie pogoda się zrobiła.
U Nas z przesyłkami cisza jednak liczymy na kilka i może wreszcie coś przyjdzie.
A jak u Was?
W sobotę zrobiliśmy skromne urodzinki dla młodej. Byli tylko dziadkowie, prababcia i Nasza trójka.
A tak wyglądał zrobiony tort


Czekoladowy z jedną warstwą śmietankową z migdałami. Do tego do dekoracji użyłam lukier różowy oraz różowe bezy i migdały

Był jeszcze szampan truskawkowy :)




W niedzielę po śniadaniu wybraliśmy się do parku na rower a potem jeszcze odwiedziliśmy plac zabaw ale był tam taki upał, że nie dało się długo wysiedzieć to raz a dwa, że córka się zbuntowała, że nie ma zabawek do piasku i kazała wracać do domu

Zestaw do robienia lodów z ciastoliny okazał się strzałem w dziesiątkę
Córa jest tak wymęczona, że zjadła dzisiaj śniadanie i zasnęła w Naszym łóżku


A teraz tak trochę o pierwszej części tytułu posta


Od dzisiaj  w Rossmanie obowiązuje nowa oferta w której możemy zobaczyć






Ja wybrałam sobie
zobaczymy jaki skuteczny jest



a to otrzymałam przy kasie







 A jeszcze przy kasie otrzymałam kupon
Drogi kliencie, zdobądź jednorazowy rabat 40% na zakup dowolnych perfum męskich z okazji Dnia Ojca.
Wejdź na rossnet.pl/ekupony zarejestruj się lub zaloguj podaj poniższy numer wpisz datę oraz ich sumę z paragonu a otrzymasz kod na zakupy
Rejestracja paragonów od 9 do 25 czerwca

kto wie może skorzystamy

Nastawiłam pranie a teraz pora na maile wreszcie :)
Miłego dnia :)




3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To zapraszam jeszcze kawałek został :) pocztą nie wyślę bo może zaginąć po drodze ;)

      Usuń
  2. Piękny tort. Sto lat dla jubilatki (nie pamiętam czy już składałam życzenia) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia