czwartek, 12 czerwca 2014

Zrobiłam mydło? A do tego jedna przesyłka

Cześć

Ja dzisiaj tylko na chwilkę i zaraz lecę budzić córę  i wychodzimy.
Wczoraj otrzymałam jedną przesyłkę z akcji na fb

Jest to katalog i próbka: krem rewitalizujący z komórkami macierzystymi




A tak chciałam się tylko pochwalić ;) moim mydełkiem.
Kuchnia przeżyła nie spaliła się a Ja mam motywację do kolejnego "eksperymentu"
A to efekt


Zrobione samodzielnie mydełko o zapachu pomarańczowym z dodatkiem skórki pomarańczowej i Grejpfrutowej

Drugie miało być żelowe mydełko jednak miałam za mało jednego składnika a dwa, że musiało się trochę przestawić i temu takie krzywe
Mydełko o zapachu lili wodnych z dodatkiem oliwki
Miłego dnia


8 komentarzy:

  1. super:) ja też miałam w planach zrobienie mydełka ale na razie mi już przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie dawało spokoju. jak coś się wbije do głowy to ciężko się pozbyć bez realizacji

      Usuń
  2. Ja muszę też poeksmerymentowac z mydełkami - naszła mnie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz rzucam na tapetę musujące kule do kąpieli :)

      Usuń
  3. O...super te mydełka i na pewno pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) i można zrobić o takim zapachu jaki się najbardziej lubi

      Usuń
  4. Super, może kiedys też takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze tyle pomysłów do zrealizowania że czasu Mi brakuje

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia