poniedziałek, 4 kwietnia 2016

malutko ale zawsze coś


Pora zabrać się porządnie za pisanie tutaj i o jakieś przesyłki bo mnie już wykręca z nerwów kiedy otwieram skrzynkę a tam wiecznie pusto.

Jedynie co udało się otrzymać ostatnio to
chociaż szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że się uda




jak znajdę czas będzie co czytać

 



Nie udaje się dostać do żadnych testów, współprace hmm to już zapomniałam jak wyglądają a kampanie trafiają się te co akurat najmniej mam na nie ochotę, chociaż z drugiej strony lepsze to niż nic


Dzisiaj mamy 7 rocznicę ślubu. Tylko co z tego....

3 komentarze:

  1. Nice post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
      Have a nice day!!! and keep in touch!!:)))

      Usuń
  2. Happy wedding anniversary. Here's to many more to come. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia