piątek, 15 kwietnia 2016

Próbkowo zapachowo


Na fb sklepu

https://www.facebook.com/kalina-skleppl-276725562410820/


w marcu pojawił się post

dołącz do kwietniowej blogerskiej paczki
Kochane blogerki, włosomaniaczki, kosmetykofanki, wizażystki, domowe stylistki- w kwietniu szykujemy dla Was niespodziankę
Wybierzemy kilkadziesiąt blogerek, które otrzymają od nas darmowe paczuszki z próbkami i kuponami rabatowymi.
Chciałabyś otrzymać od nas taki prezent ?
Napisz do nas: kalina.blogi@gmail.com
A wyjaśnimy Ci szczegóły
Zgłoś się do kwietniowej blogerskiej paczki
Powiadom swoje koleżanki- udostępnij ten post

Znając swoje ostatnie szczęście do wszystkich akcji nie liczyłam na sukces.
Spełniłam warunki i pozostało mi czekać.



 Sklep oferuje kosmetyki rosyjskie, nie tylko do pielęgnacji ciała, włosów, dla dzieci, ale również eko kosmetyki dla domu.

Zresztą co Wam będę dużo mówiła



Pewnego dnia przyszła wiadomość, że otrzymam przesyłkę.

A tak prezentują się próbki






 Była jeszcze jedna saszetka ale ucierpiała podczas transportu ;) pozostał po niej tylko bardzo piękny zapach






























Mimo iż są to tylko próbki bardzo się z nich cieszę.
Będę miała okazję poznać te produkty, ich zapachy a dodatkowo co jest najważniejsze przetestować czy mnie nie uczulą

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia