środa, 26 lutego 2014

Paczka ambasadorki- dermena lash



Lubicie brać udział w kampaniach? 
Dostawać produkty do testowania dla siebie i dla znajomych?
Dzielić się opiniami o danym produkcie?


Jeśli TAK
to zapraszam Was serdecznie na stronę 

Jeszcze Was nie zachęciłam ?
To może przekona Was krótki opis ze strony głównej

Eksperci Streetcom to wyjątkowa i jedyna społeczność, złożona z prawie 300 000 osób, zarejestrowanych na naszej stronie.
Uczestniczą oni w kampaniach rekomendacji.


Co to znaczy? Wybrani konsumenci otrzymują do testowania nieodpłatnie produkty i dzielą się próbkami ze swoimi znajomymi. Przesyłają nam swoje opinie, które przekazujemy producentom. Przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, sprzętu elektronicznego czy produktów ekskluzywnych. To miejsce dla aktywnych, otwartych, ciekawych i rozmownych ludzi – takich, jak Ty?


To teraz szybko na stronkę, zakładamy konto, wypełniamy ankiety i czekamy na załapanie się do jakiejś kampani

Ja już jakis czas temu testowałam kaszki nestle

Potem była dłuższa przerwa mojej nieobecności na profilu

Teraz wróciłam wypełniłam ankiety i się udało
Dostałam wiadomość że przeszłam pierwszy etap rekrutacji, potem drugi i już wczoraj kurierem otrzymałam paczuszkę do testów.














Droga Ambasadorko!
Jest nam ogromnie miło powitać Cię w kampanii produktów dermena® lash.
„Przyciągaj spojrzeniem”, to hasło kampanii, jak również efekt jaki osiągniesz używając dermena® lash. Jako Ambasadorka marki otrzymasz paczkę, w której znajdziesz:



Dla siebie:
  • odżywkę dermena® lash
  • mascarę dermena® lash
  • Przewodnik Ambasadorki
oraz
Dla Twoich koleżanek:
  • 3 odżywki dermena® lash
  • 3 mascary dermena® lash
  • 15 ulotek informacyjnych o produkcie


Produkty z linii dermena® lash sprawią, iż Ty i Twoje koleżanki będziecie przyciągać kuszącym spojrzeniem!

Byłam pozytywnie zaskoczona zawartością paczki

Każdy produkt ma 10ml pojemności oraz zawiera w pudełeczku ulotkę


Wieczorem zabieram się za testowanie. Recenzja się pojawi jak trochę poużywam kosmetyki

A jutro idę rozdać pozostałe produkty.




3 komentarze:

  1. Gratulacje, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Nie liczyłam że się uda a tu niespodzianka

      Usuń
  2. również obserwuję:*

    http://zeniatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia