poniedziałek, 10 lutego 2014

Ring kosmetyczny- toniki do twarzy


   

               Od dawna stosuję do przemywania twarzy tonik ogórkowy firmy ziaja. Wybrany z grupy kilku innych, tonik który odpowiada mi zapachem  a mojej skórze nie serwuje żadnych czuleń został wyłoniony metodą prób i błędów po ładnych kilku miesiącach. Wiernie mu trwałam aż do ostatnich Świąt Bożego Narodzenia kiedy to dostałam "w spadku" od babci tonik do twarzy  firmy URODA kwiaty Polskie, który był w zestawie z kremem.Nie jestem zwolenniczką kwiatowych zapachów żadnych kosmetyków, jednak postanowiłam go wypróbować. W ten oto sposób do walki na ringu  stają dwa toniki do twarzy. W prawym narożniku w zielonym opakowaniu tonik ogórkowy firmy ziaja.W lewym narożniku smukła butelka z lekko różowym płynem firmy URODA






Runda 1
Pojemność. 

Oba toniki mają 200 ml więc jury ustanawia remis dając każdemu zawodnikowi 1 punkt 

Runda 2
Zapach 

Tutaj jednogłośnie wygrywa tonik Uroda którego kwiatowy zapach powala na deski woń tonika ogórkowego 

Runda 3
Zastosowanie 

Tonik ogórkowy firmy ziaja odpowiedzialny jest za odświeżenie i nawilżenie twarzy. Ogórkowa receptura łagodnie oczyszcza naskórek, doskonale nawilża i tonizuje skórę, działa kojąco. 
Tonik z serii kwiaty Polskie firmy uroda opracowany na bazie naturalnych składników aktywnych. Działa potrójnie: 
-wygładza-dzięki naturalnym wyciągą roślinnym i witaminie skóra staje się delikatna w dotyku i gładka 
-nawilża-specjalnie dobrane silnie nawilżające składniki aktywne: wyciąg z malwy prowitamina b5 i sorbitol optymalnie nawilżają skórę już od pierwszego użycia eliminując uczucie ściągnięcia skóry. 
-odświeża-zawarta w toniku alantoina idealnie wygładza, odświeża i łagodzi podrażnienia. 

W tej rundzie zacięta walka trwała aż do ostatnich sekund. Chociaż było bardzo ciężko wyłonić zwycięzcę, jeden punkt wędruje do toniku kwiaty Polskie  


Runda 4
Skład  

Uroda: wyciąg z malwy, alantoina prowitamina b5 
Ziaja: wyciąg z miąższu ogórka, prowitamina b5 
Oba są bezalkoholowe 


Runda 5
Reakcja skóry 

 w obu przypadkach nie odczułam żadnych reakcji uczuleniowych. Skóra nie była zaczerwieniona ani nie swędziała. Po toniku jednym jak i drugim twarz była jaśniejsza, mniej błyszcząca i odświeżona. Kolejne punkty przyznane remisowo, po 1 

  
Runda 6
Cena 

Tonik ogórkowy firmy ziaja 200 ml koszt między 5 a 11 złoty 
Tonik kwiaty Polskie firmy uroda na stronie www.urodapolska.eu kosztuje 8 zl 
Cena jednego jak i drugiego jest przystępna zwłaszcza patrząc na ich działanie. Kolejny remis. 

Podsumowanie walki
Runda 1 remis  
Runda 2 kwiaty Polskie 
Runda 3 kwiaty Polskie 
Runda 4 remis 
Runda 5 remis
Runda 6 remis 



Tonik ogórkowy 4 punkty 


 Jest bardzo dobry. Troszeczkę przeszkadza mi jego zapach ale mogę na to przymknąć oko, ponieważ jednak ma więcej zalet.















Tonik kwiaty Polskie 6 punktów




 Nie przepadam za kwiatowymi zapachami, jednak ten jest delikatny i lekko słodki














Oba jak dla Mnie są wyjątkowo dobre. Zadecydowały drobne szczegóły. Jednak oba pozostaną w mojej łazience

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia