piątek, 21 lutego 2014

Zakupy



                             Będąc w Tesco po zakupy na faworki już przy samych kasach trafiłam na duży kosz z napisem przecena nawet do 90%. Zatrzymałam się pooglądałam co było ciekawego. Noże, piłki, odświeżacze powietrza do samochodu. Wszystko i nic zarazem
Zobaczyłam tylko trzy paczuszki z zasłonkami przeciwsłonecznymi do auta. Dwa z autami i jedne z Kubusia Puchatka. Opakowanie ani nie rozerwane ani nie sklejone taśmą. Myślę sobie fajne, tylko ciekawe ile kosztują. Odwracam opakowanie i już Kubuś Puchatek wędruje do koszyka a My udajemy się z córką do kasy.
W ten oto sposób córka ma Kubusia do auta za śmiesznie niskie pieniądze.

opakowanie w nienaruszonym stanie. 

 Osłonki mają wymiar 65x38 cm, więc są duże

a tyle Nas one kosztowały

 całe 1,70 za dwie sztuki






1 komentarz:

  1. obserwuję i zapraszam do mnie -> http://mojblogowyswiat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia