piątek, 8 maja 2015

Ambasadorka Le Petit Marseillais


Udało się zostać ambasadorką Le Petit Marseillais

Już raz testowałam ich produkty i muszę przyznać, że na kolejną paczkę cvzekałam jak na szpilkach 

Wreszcie przyszła taka oto paczuszka



Nie mogłam się doczekać aż ją otworzę





Zawartość przesyłki jest bardzo pachnąca i kusząca.

Pierwszym zadaniem było założenie opaski na oczy i odgadnięcie jakie zapachy i składniki skrywają 
produkty. Nazwy zostały zasłonięte.
Bardzo przyjemnym doznaniem było założenie tej opaski i wąchanie tych żeli.
W pierwszym bardzo mocno wyczułam grejpfruta który jak dla mnie jest dominującym zapachem a w drugim cytrynę z czymś znajomym jednak nie umiałam sobie przypomnieć co to jest. 

Paczka zawierała:

  •   list powitalny
  •  opaskę na oczy
  •  przewodnik ambasadorki
  • żel pod prysznic400ml
  • żel 2 w 1 pod prysznic i po kąpieli
  • 10 kart do rejestracji na portal  ambasadoreklpm dla przyjaciółek
  • 20 saszetek 10ml mleczka nawilżającego 
  •  20 saszetek 10ml  kremowego żelu pod prysznic Kwiat Pomarańczy



A tak prezentują się żele
Mniejszy to nawilżający i odświeżający delikatny żel  pod prysznic cytryna i werbena( właśnie tego składnika mi brakowało)
Ten duży to żel pod prysznic i do kąpieli 2w1 pomarańcza i grejpfrut

Oba obłędnie pachną.
Kocham je normalnie

z opaski na oczy będziemy korzystać wieczorami ;)
do tych żeli jeszcze wrócę w kolejnym poście

#‎AmbasadorkaLPM‬


 Mykam szykować kreacje :) w niedzielę mamy komunię a mają być deszcze i burze i zupełnie nie wiem w co mamy się ubrać ;) zresztą kobiety chyba mało kiedy wiedzą w co się ubrać

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia