środa, 13 maja 2015

Czyste pranie, lśniący dom czy produkty LAKMA spełnią to?



    Sobota i niedziela zleciały bardzo szybko. W sobotę byliśmy na zakupach, trzeba było kupić jakiś upominek oraz buty dla mnie aq w niedzielę pojechaliśmy na komunię. Bałam się tylko, bo zapowiadali deszcze ale na szczęście cały dzień było słonecznie.


Buty nabyłam takie. Nie chciało mi się latać i szukać czegoś innego a te były bardzo wygodne i nawet ładne

Ale dobra wracając do tematu

Dzięki uprzejmości Pani Agnieszki przyjechała do nas taka paczuszka


a w środku znalazłyśmy



Bardzo serdecznie dziękujemy za przesyłkę i zabieramy się za testowanie produktów

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia