środa, 27 maja 2015

X-Treme Noir Ultra Volume & Long





Serum zadbało troszkę o rzęsy ale chwila przecież nawet jeśli nie lubię pełnego makijażu oczy mogę pomalować.

Z kosmetyczki wygląda kolejny kosmetyk od


http://sklep.eveline.eu/

tym razem zaszalejemy z

X-Treme Noir Ultra Volume & Long


                                                                          Intensywna, głęboka czerń maskary X-Treme Noir Ultra Volume & Long sprawi, że Twoje rzęsy nabiorą zjawiskowego i przyciągającego uwagę wyglądu.
 




Aksamitna formuła wzbogacona o olej rycynowy i wosk carnauba wzmacnia i dogłębnie odżywia rzęsy.


Nie zawiera parabenów











 Stożkowa szczoteczka z włosia zapewnia precyzyjną aplikację oraz dodaje ultraobjętości przy jednoczesnym wydłużeniu i rozdzieleniu rzęs.







Pierwsze wrażenie było pozytywne. Żadna moja wcześniejsza mascara nie miała takiego stożka zamiast szczoteczki takiej tradycyjnej. Po przeczytaniu opisu o działaniu takiego kształtu jestem jak najbardziej na plus. Pierwsze użycie i szok. Rzęsy miały się nie sklejać a co zrobiły? Nie dość, że jest ich mało to jeszcze posklejane dały efekt "mam trzy rzęsy na krzyż.  No nic nie poddaję się i robię drugie podejście. Jest już dobrze. Jeszcze tylko delikatne poprawki i efekt jest dość dobry. Nie oczekiwałam nie wiadomo jak długich rzęs ponieważ już nie raz się przekonałam, że u mnie to się po prostu nie sprawdzi.



Efekt końcowy był taki


Mascara ma dodatkowo kilka bardzo ważnych dla mnie plusów:
  • dwie warstwy dają fajny efekt
  • nie porobiły się grudki
  • nic się nie rozmazuje
  • bardzo długo utrzymuje się na rzęsach
  • nie wymaga już po nałożeniu żadnych poprawek
  • przy dotknięciu palcem nie zostanie na nim ślad tuszu
  • po założeniu okularów tusz nie odbił się na soczewce

Ja jestem zdecydowanie na tak


Mascara do kupienia TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia