środa, 6 maja 2015

Odżywczo-Regenerujący Balsam do ust S.O.S



Dbamy:
o twarz,
o skórę,
o paznokcie,
włosy

dzięki kolejnemu produktowi od

https://www.eveline.eu/

mogę zadbać również o usta.
Ale czy tak jest??
Zapraszam na recenzję





Odżywczo-Regenerujący Balsam do ust S.O.S




NATYCHMIASTOWA ULGA DLA SUCHYCH, SPIERZCHNIĘTYCH I POPĘKANYCH UST
SOS odżywczo – regenerujący balsam do ust  jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji ekstremalnie wysuszonej skóry ust. innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym intensywnie nawilża, regeneruje i zmiękcza skórę ust, zapobiegając pękaniu i pierzchnięciu. Odbudowuje naturalną warstwę hydrolipidową naskórka   i chroni go przed ponowną utratą wilgoci. filtr spf 20 chroni delikatną skórę ust przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Natychmiast po zastosowaniu suche, spierzchnięte i popękane usta odzyskują komfort, stają się miękkie, jędrne i gładkie. Innowacyjne składniki aktywne: olejek arganowy, masło kakaowe, wosk pszczeli , lanolina, witaminy e+c, spf 20.





Dostępny w 3 wariantach smakowych:
- CLASSIC- o smaku wanilii
- CHERRY – o smaku wiśni
- STRAWBERRY – o smaku truskawki



Mała pomadka która zmieści się do kieszeni, torebki czy kosmetyczki. Ja otrzymałam wersję Classic i wąchając ją da się wyczuć delikatny zapach wanilii.  Niestety tutaj się nie polubiłyśmy z tym produktem. Pierwsze użycie wywołało gorzki posmak w ustach, teraz muszę uważać aby przez przypadek nie dotknąć językiem ust. Produkt jak dla mnie jest zbyt ciężki, długo utrzymuje się na ustach co po pewnym czasie niestety mi przeszkadza. Nie zauważyłam też żadnego efektu nawilżenia. Jedyny plusik to taki, że usta ładnie się błyszczą.
Wiadomo ile ludzi tyle opinii. Ja akurat w tym przypadku jestem na nie. Wolę standardową zwykłą pomadkę lub wazelinę kosmetyczną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia