środa, 27 maja 2015

SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 8w1



Zbliżamy się powoli do końca testowania kosmetyków od


http://sklep.eveline.eu/

Tym razem zajmiemy się rzęsami.
Aby nasze spojrzenie było zalotne i kuszące

Pierwszy produkt to





SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 8w1

















INNOWACYJNY produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz.
Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs.
Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs.
LUXURY OF YOUTH to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika  w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy.
D-PANTHENOL wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.




Zastosuj Skoncentrowane serum 8 w 1, gdy Twoje rzęsy są:
1. Osłabione
2. Łamliwe
3. Bez połysku
4. Krótkie
5. Cienkie
6. Wyblakłe
7. Wypadające
8. Wolno rosnące






Jest to pierwsze serum do rzęs jakie stosowałam posiadające normalną szczoteczkę jak przy zwykłym tuszu do rzęs. Wcześniej używałam pędzelka którym smarowało się u nasady rzęs.
Tutaj miałam od początku pewne problemy z aplikacją ( nie śmiejcie się, wiem jak się używa taki sprzęt) chodzi mi o to że raz przy nakładaniu miałam rzęsy całe białe a raz prawie nic nie było a szczoteczka przy przejechaniu po dłoni nie zostawiała żadnego śladu. Czasem miałam wrażenie, że opakowanie jest po prostu puste. Jednak stosowanie jest milion razy przyjemniejsze i łatwiejsze niż ten mój pędzelek.  Tam często trafiałam w oko. Przyznaję się bez bicia, że nie stosowałam regularnie czego bardzo żałuję ale już ustawiłam sobie alarm w telefonie który będzie mi przypominał. Zastanawiacie się dlaczego chce zacząć stosować systematycznie skoro do tej pory mi się to nie udawało?
Serum bardzo dobrze się sprawdza. Co prawda moje rzęsy nie zrobiły się raptem mega długie ale są mocniejsze, mniej wypadają i są gęstsze. W naszej rodzinie mąż i 4 letnia córka mają  rzęsy dużo ładniejsze niż ja i to się musi zmienić.

Z racja tego, że mój telefon po powrocie z serwisu dalej się psuje, co widać po jakości zdjęć nie mam żadnego zdjęcia z dnia zanim zaczęłam stosować serum.
Jest zdjęcie pokazujące rzęsy po niezbyt systematycznym stosowaniu i je teraz uznaję jako początkowe. Po pewnym czasie pochwalę się rezultatem.



INFORMACJE O PRODUKCIE:
  • Pojemność:
    10 ml
Rodzaj produktu:
mascary
Produkt zostanie w mojej łazience i raczej kupię kolejne opakowanie
Serum do kupienia TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia