wtorek, 5 maja 2015

Zwykły rosół nabiera smaku



Kolejne przyprawy otrzymane od firmy


http://rafex.eu/



wzbogaciły smak domowego rosołu



wykorzystałam

MIESZANKA SUSZONYCH WARZYW GRYS ( do kupienia tutaj )

PRZYPRAWA NATURALNA BEZ SOLI I GLUTAMINIANU (do kupienia tutaj )

Córa ostatnio miewa dni kiedy mogłaby nie jeść nic. Zdarza się to głównie w weekendy. Kiedy ugotowałam rosół nie liczyłam że go zje. Pomyślałam, że pomymla trochę makaronu albo wypije kilka łyżek wody a tu zaskoczenie. Zjadła prawie całą porcję. Usłyszałam tylko: 'mama pycha"
Wyjątkowo dobry rosół wyszedł tym razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia