środa, 6 maja 2015

Laser Precision- Bezalkoholowy Oczyszczający tonik micelarny



Kolejnym produktem który ukrywał się w przesyłce od

http://sklep.eveline.eu/



był







Bezalkoholowy Oczyszczający tonik micelarny
 Laser Precision

Acacia Collagen + Algi Laminaria + PhytoCell Tec™

1. Długotrwale nawilża i wygładza skórę
2. Idealnie tonizuje i odświeża
3. Doskonale napina i ujędrnia

Do cery dojrzałej, również wrażliwej
Bez parabenów
Innowacyjna formuła micelarnego toniku bezalkoholowego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem akacjowym i algami laminaria oraz  PhytoCell Tec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi.
Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę.
Przywraca  prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej  utracie z naskórka.
Intensywnie wygładza i ujędrnia.

 Bogata receptura:
  • Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry.
  • bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną.
     
  • Acacia Collagen - Kolagen akacjowy -innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające.
     
  • Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną.
     
  • PhytoCellTec™ roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność  komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd.





Mnie na samym początku zachwyciło opakowanie. Pomijam fakt o plastikowej przeźroczystej butelce bo to raczej standard. Mnie zachwyciła pompka zakończona miseczką. Po pierwszym spojrzeniu jakoś nie za bardzo przyszło mi do głowy jak to użyć. Potem sama się śmiałam z własnej głupoty. Bardzo mi ten sposób przypadł do gustu. W zwykłych opakowaniach zdarzało mi się zbyt mocno ścisnąć butelkę i wylać tonik. Wiadomo czasem człowiek myśli o czym innym, ale się śpieszy. Tutaj kładę wacik, naciskam i mam tyle płynu ile potrzebuję.


Szybko i prosto. Nie zdarzyło się ani razu aby pompka się zacięła albo coś się rozlało




 Tonik bardzo mi przypadł do gustu. Delikatnie oczyszcza twarz. Co prawda nie maluję się więc nie wiem jak się sprawdza przy zmywaniu makijażu. Używam go do oczyszczania twarzy codziennie. Co prawda po użyciu buzia jest lekko lepka i błyszcząca ale ja stosuję go wieczorem więc mi to nie przeszkadza. Wygląd twarzy na pewno się poprawił. Stał się bardziej jednolity, mniej świecący. Kiedy nadeszły "te dni" nie zrobił  się ani jeden pryszcz. Skóra jest taka bardziej wypoczęta.  Dodatkowo nic mnie nie uczuliło ani nie podrażniło

Tonik zostaje ze mną już na stałe to już pewne


Kupić go możecie TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

Jeśli masz ochotę napisz kilka słów

Chcesz obserwować zapraszam, będzie mi bardzo miło i na pewno odwiedzę Twojego bloga.

Życzę miłego dnia